קולאז' של אספנים

ליווי עיצוב ותכנון של דירת 5 וחצי חדרים חדרים חדשה מקבלן ברמת גן. הליווי נמשך כשנתיים, מהתכנון על הנייר כשהבניין עוד לא קיים ועד לסוף האבזור ותליית המנורות.

איזה אתגר היה לך בפרויקט ואיך התמודדת איתו?

למשפחה אוסף מרשים של דברי אומנות, ספרי שירה, צעצועים ופרטי נוסטלגיה קסומים ומלאי הומור, הם ביקשו להקדיש לאוסף מקום מיוחד בדירה החדשה שלהם. בחרנו להציג את האוסף בספריית ברזל פתוחה שתתפרש על קיר שלם בדירה.

בנוסף המשפחה ביקשה להעביר את התחושה של הליכה על חול, של מדבר עירוני. לכן נבחרו בכל הדירה אריחים בגווני חול, ובהתאם גם גווני הארונות במטבח, שביחד נתנו לדירה אור חם ונעים.

על מה שמת דגש בפרויקט? תכנון תנועה חופשית ומרווחת בדירה. המשפחה בת 6 נפשות, עם 4 ילדים, פרוש הדבר הרבה הרבה תנועה בחללים, חשוב שהמעברים יהיו רחבים ונוחים ושלא תיווצר תחושה של צפיפות.

בתכנון המקורי האי של המטבח היה ממוקם מול דלת הכניסה. למשפחה כאמור עם 4 ילדים, כלומר בבית עם תנועה בלתי פוסקת, תכנון כזה הוא מכשול. שיניתי לחלוטין את תוכנית המטבח, וכך קיבלנו מטבח רחב ומזמין עבור כל בני הבית.

רגע מרגש שהיה בפרויקט : כשהגיתי לצלם את הדירה, מספר חודשים אחרי שהמשפחה נכנסה לבית. ראיתי שנוספו עוד פריטי אמנות, עוד תמונות ולהכול היה מקום ולא נוצרה תחושת עומס.

תפריט נגישות