פיטהאוס – להזיע בסטייל

פיטהאוס – להזיע בסטייל : עיצוב חלל אימונים ברעננה

*פרויקט שנעשה בשיתוף עם "סטודיו קארן עיצוב פנים "(קרן לאופר פרייס).

הסטודיו לפילטיס ולאימוני כוח, תוכנן בקפידה על מנת לשקף את אופי האימונים ואת המיתוג של החברה, הקו העיצובי שנבחר היה תעשייתי, מחוספס וחם. 

ללקוח, מאמן כושר ובעל מכון אימונים שפועל כבר שנים היה חשוב לתת למתאמנים ולמתאמנות שלו בית חם וקהילתי, מקום שירצו לשוב ולבקר בו, מקום לא פורמלי. אחת הדרישות יוצאת הדופן היתה לא למקם עמדת קבלה בכניסה. "את המתאמנים הסביר, נכניס לפי ההכרות איתם ואין צורך בצ'יפים וכדומה ..". עיקר התכנון היה ליצור חלל דינמי, צעיר ומהנה.

במקום נעשה שיפוץ מקיף שערך כשלושה חודשים וכלל גיבוש קונספט עיצובי, תכנון מפורט של העמדת החלל, הוספת חלל רחצה, חלוקת החלל לתתי חללים: חלל למיטות פילאטיס וחלל לאימוני הכוח. 

על מה שמת דגש בפרויקט?

היה לי מאד חשוב ללמוד ולתשאל בצורה נכונה על צורכי האימון ואופן שימוש במכשירים ואביזרים על מנת לתכנן חלוקת פנים נכונה עם ניצול מיטבי של החלל, ולייצר חוויה טובה ונעימה לכל המתאמנים בביקור בסטודיו."

איזה אתגר היה לך בפרויקט ואיך התמודדת איתו?

תכנון התאורה ללא ספק. מההתחלה הוחלט שהתאורה תהיה אלמנט עיצובי דומיננטי בחלל. התאורה בפיטהאוס משלבת בין גופים ששוטפים באור אך יודעים לא לסנוור את מי ששוכב ומביט מעלה. סוג אחר של תאורה הם גופים בצורת האות  V  שעוצבו ויוצרו במיוחד ליפטהאוס ע"י מעצב ויועץ התאורה רועי דויד, שתכנן גופים חכמים שמאפשרים גם שינוי של גוון. הגופים האלו מאפשרים מעבר מתאורה לבנה פונקציונאלית לצבעונית, לאווירה של אימון לילי או למפגשים חברתיים  שנערכים בסטודיו.

שלושה טיפים ליצירת חווית אירוח טובה ומזמינה בסטודיו אימונים

  1. חשוב וכדאי לטפל גם ברחבת הכניסה לסטודיו. שם בדרכ מתקבצים המתאמנים לפני וארי אימון, שם נוצרים חיבורים בין האנשים. בפיטהאוס חיפינו את מדרגות הגישה בעץ, צבענו, ומיקמנו שולחנות, כסאות בר ועציצים.
  2. איחסון. למקם לוקרים ואלמנטים נגישים להניח חפצים אישיים כדי לא 'לקשט'  את החלל עם תיקים, מעילים, נעליים וכדו'."
  3. השקעה במערכת מיזוג טובה. במיוחד כשהחלל מתחת לאדמה/ללא איוורור טבעי. לא לחסוך על הסעיף הזה. אין צורך להסביר למה אני מאמינה 😊

רגע מרגש שהיה בפרויקט

"כשהוזמנו לפתיחה החגיגית של הסטודיו. היה מרגש מאוד לשמוע את הפידבקים מהמדריכים והמתאמנים הסקרנים. תמיד זה מרגש לראות יחד בסוף הפרויקט את החלל היפה והמדויק עומד מוכן."

תפריט נגישות